Terugbelservice en vertragingsservice

Gebruikers van Mijn Taxi Op Maat kunnen met ingang van 1 januari 2017 gebruik maken van de terugbelservice en vertragingsservice. Op deze manier weet u precies wanneer u uw taxi kunt verwachten.

Terugbelservice

Het kan handig zijn om te weten wanneer uw taxi eraan komt. Als uw (mobiele) telefoonnummer bij Mijn Taxi Op Maat bekend is, kunt u vijf tot tien minuten voordat de taxi voorrijdt, worden gebeld.

Deze terugbelservice is ook mogelijk bij de terugrit. Geef bij de ritreservering daarom het nummer door waarop u bereikbaar bent voor een eventuele terugrit. Het is een automatisch ingesproken bericht en u krijgt geen persoon aan de lijn.

Vertragingsservice

Helaas kan door druk verkeer, filevorming of andere oorzaken vertraging ontstaan. Mocht dit het geval zijn, dan laat Mijn Taxi Op Maat u dat telefonisch weten. Voor deze vertragingsservice wordt het telefoonnummer gebruikt dat u bij de ritreservering hebt opgegeven (voor de terugbelservice). Als u gebeld wordt, laat de chauffeur weten hoe laat de taxi bij u zal zijn.

Let op: 5 minuten te laat is 20 minuten na de afgesproken ophaaltijd bij een Rit.

Hert u geen telefoonnummer opgegeven bij de ritreservering, of is uw taxi meer dan vijftien minuten te laat, neem dan contact op met de centrale van Mijn Taxi Op Maat.

Telefoonnummer wijzigen

Een wijziging van uw telefoonnummer voor de terugbelservice of vertragingsservice kunt u doorgeven aan de klantenservice van Mijn Taxi Op Maat. U kunt deze wijziging ook doorgeven bij uw gemeente. Wilt u alleen een ander nummer opgeven voor een specifieke rit, geef dit dan door bij uw ritreservering.