Klachten

Uiteraard doen wij er alles aan om te zorgen dat u een tevreden reiziger bent van Mijn Taxi Op Maat. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan kunt u deze melden.

U kunt voor uw klacht telefonisch contact opnemen met het Ommer Vervoers Bedrijf (OVB). Dit is een onafhankelijke partij die de klachten beoordeelt.

Voor een goede behandeling van klachten is het van belang dat u een melding van de klacht doet binnen twee weken nadat u de rit heeft gemaakt of geboekt. Verder is het van belang dat u, naast het pasnummer, ook de datum, tijd en het ophaaladres aangeeft. Een klacht doorgeven kan op de volgende manieren: 

  • Via telefoon: 0800 - 277 7277 (op werkdagen tussen 08.30-17.00)
  • Per e-mail: ovb@larcom.nl
  • Per brief: naar de OVB 

Heeft u goede ervaringen, tips of andere opmerkingen, dan horen wij het natuurlijk ook graag. Dit kan u ook laten weten via de genoemde mogelijkheden.